● Ceny są automatycznie przeliczane na walutę klienta, co prowadzi do wyższych współczynników konwersji
● Eliminuje potrzebę ręcznego ustalania cen w wielu walutach i nadążania za ich zmieniającymi się kursami
● Umożliwia korzystanie z metod płatności, które są dostępne tylko wtedy, gdy ceny są prezentowane w lokalnych walutach, dzięki czemu kupujący mogą płacić w dowolny sposób, a firmy mogą łatwiej próbować wejść na nowe rynki
Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, wprowadziła funkcję Adaptive Pricing, dzięki której użytkownicy mogą prezentować ceny swoim klientom w preferowanej przez nich walucie lokalnej. Użytkownicy Stripe na całym świecie mogą uruchomić Adaptive Pricing jednym kliknięciem w swoim panelu. Stripe wspiera z rozwiązaniem Adaptive Pricing firmy z ponad 50 krajów, umożliwiając im zaoferowanie lokalnych walut dla klientów z ponad 150 krajów z całego świata.
"Zaskakujące jest, jak łatwo można wprowadzić potrzebne w płatnościach rozwiązania. Kupujący online nabywają więcej towarów za granicą. Zauważyliśmy, że firmy korzystające z Adaptive Pricing notują wzrost przychodów ze sprzedaży zagranicznej o średnio 17,8%”. powiedział Abhinav Tiwari, kierownik ds. produktu w Stripe.
Z obserwacji Stripe wynika, że 90% klientów wybiera płatność w rodzimej walucie, jeśli mają taką możliwość. Częściowo dlatego, że klienci mogą wtedy skorzystać z lokalnych metod płatności, które wymagają podania lokalnej waluty. Adaptive Pricing automatycznie umożliwia realizację transakcji poprzez Alipay, Bancontact, EPS, iDEAL, P24, SEPA Direct Debit, WeChat Pay i inne metody płatności.
Szczegóły są dostępne tutaj: https://docs.stripe.com/payments/checkout/adaptive-pricing
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/stripe-wprowadza-funkcje-adaptive-pricing